>BİR GARİP AŞI HİKAYESİ

>

Talya’nın son dönemde ki makus kaderi oldu enjeksiyonlar.Tam derin bir soluk almışken kuzeninin yanı başımızda otururken bir anda döküntülerinin başlamasıyla kabus geri döndü Oysa keyifli bir hafta sonu yemeği için yan yana gelmiştik.Özgür biraz keyifsizdi arada yanımıza gelip benim ateşim mi var? diye soruyor, tüm aile meclisi tarafından ellenerek yok yok gayet iyisin yanıtını alıyordu.Biraz sonra kıpkırmızı döküntülerle odaya girdi yavrucak “ben kızamık oldum galiba”!!!!Nasıl yaa…..evet evet çocuğun vücudu basbayağı kıpkırmızı döküntülerle doluydu.Hem sağlık bakanlığı da salgın olabilir dememiş miydi?Ali yok yahu panik yapmayın kızamık olmayabilir daha belli olmaz dese de biz teşhisi koyduk bile.Yok şekerim kızamık bu:)
İçim içimi yiyordu.Ya Talya’ya da bulaştıysa….saatlerce aynı odayı paylaştılar,aynı havayı soludular,öpüştüler,koklaştılar….off offff
Ali ısrarla ya panik yapma su çiçeği olabilir daha döküntüler tam oluşmadı bekle dese de soluğu Aile Sağlığı Merkezinde aldım.Yazık kocam da huyumu bildiği için benimle savaşmayı bırakmış”Ne halin varsa gör “modunda .”Bulaşı riski var 72 saat içinde aşıyı olmalıyız” diyerek ikinci doz KKK aşımızı olduk
Aşıdan sonra elimizde dondurmalarımız evin yolunu tutmuştuk ki telefonum çaldı.
-Hastaneden geldik Gülaycığım,Özgür suçiçeği geçiriyormuş….
-Su çiçeği mi!!!!!!!!!nasıl yaaaaa hani kızamıktı……………
-Efendimmmm
-Haa yok çok sevindim geçmiş olsun.Hani kızamığa benziyordu da ben oradan şeyettim( ömrümde kaç tane kızamık vakaası gördüysem)
Şimdi ben sana demiştimlerle,benim hekimliğimi sınamalarla,sen annesiysen ben babasıyımlarla uğraşmak için yeğenini görmeye giden Ali’yi bekliyorum.Bitmez bu gece bitmezzz.

Advertisements
This entry was posted in hastalık. Bookmark the permalink.

12 Responses to >BİR GARİP AŞI HİKAYESİ

  1. İkiz Annesi says:

    >Çok geçmiş olsun.Anne olunca içimiz rahat etmiyor maalesef:(Olsun en azından ikinci dozunu olmuş bulunmuş.Sonuçta aşı zararı olan birşey değil.Bu aralar ciddi bir su çiçeği salgını var hemen hemen tanıdığım çocukların yarısından fazlası bununla uğraşıyor.

  2. >vallahi tam dayaklık bizim bu evhamlığımız… :)))

  3. gülay says:

    >İkiz annesi;bende öyle avutuyorum kendimi.Bu hengamede ikinci dozu da aradan çıkarmış olduk:)Evet suçiçeği salgını var.Biz aşılıyız diye rahatım ama görüyorum ki aşılı çocuklarda hafif atlatmamış:(tez zamanda iyileşir umarım tüm hasta çocuklar.

  4. gülay says:

    >Vallahi öyle Sibelim….Ali'nin gazabından fena halde korkuyorum:)))Susmayacak kesinnn:)

  5. Berna says:

    >Amanıııın, kolay gelsin sana bu akşam Gülay'cığım :))

  6. gülay says:

    >Sağol Berna'cığım.Gazam mübarek olsun:)

  7. >geçmiş olsun gülaycım talya artık iğneden nefret edecek kuzum.bu ara kızamık salgın diyorlardı herkesi aşılanmaya çağırıyorlar ama su çiçeğini duymamıştım oda salgınsa yandık valla…tekrar çok geçmiş olsun.

  8. Yazan anne says:

    >Bence sen derin bir uykuya gec 🙂

  9. gülay says:

    >Serap'cığım haklısın valla fobi oluştu kuzucukta:(Suçiçeği özellikle okul çocuklarında yaygın bir şekilde görünüyor.Artık beklemedeyiz bir haftaya belli olur bizim durumda.

  10. gülay says:

    >Yazan anne; neyse ki korktuğum gibi olmadı:)bol bol dalga geçmesini saymazsak:))

  11. Ayla says:

    >Ben sana demiştim lafı bizim evin vazgeçilmez cümlesi. Neyse sadece dalga geçmekle kalmış:))Hadi geçmiş olsun gülay

  12. >tüh tüh talişe, çok ağladı mı peki eşıda, iğneler kadar acımamaıştır. ama kızamık da olabilirdi 🙂 bence doğru hareket :)))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s