>ZIMPARA HARFLER (Sandpaper letters)

>

Harflerin boyutlarında bir standart tutturamasam da,renkli kalın karton bulamasam da,Talya ilkokula başlamadan bitirebildim ya şu zımpara harfleri aferin bana:)

This entry was posted in aktiviteler, montessori. Bookmark the permalink.

8 Responses to >ZIMPARA HARFLER (Sandpaper letters)

  1. mine says:

    >aaaa ne güzel ya A at M muz, mısır bizim zamanımızda bir fasulyeler vardı oynadığımız : ) çok tatlı olmuş hepsi ellerine sağlık

  2. Berna says:

    >Bravo Gülay! İlkokuldan önce yapmak gibi bir hedefim benim de var, umarım senin gibi hayata geçirebilirim :PBenim kalın kartonlarım bir senedir hazır bir de! Of, off 🙂

  3. Ömer Tuna says:

    >Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Sizleri görünce moralimiz bozuluyor ama iyide oluyor silkiniyoruz biraz

  4. >süper valla gülay, ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş harfler böyle 🙂 eşleştirmeler de harika ama tombik eller daha harika :))

  5. gülay says:

    >Mine'ciğim sayı çubuklarımız vardı birde,sıra arkadaşımla onlardan makarna,fasulyelerden yemek yapardık:)matematiğe olan ilgi-sizliği-m o zamandan belliymiş:)

  6. gülay says:

    >Berna;ben kalın karton bulamadım kırtasiyelerde bulduklarımda da rengi tutturamadım.Neyse yıpranana kadar idare etsin o zaman bir yol bulurum artık;)Yalnız zımpara çalışması zor bir form tırnaklar mahvoluyor,birde tozu var ki keserken çok fena:(Ben sana güveniyorum Berna'cığım en kısa zamanda şahane şeyler çıkaracaksın eminim;)

  7. gülay says:

    >Ömer Tuna;Bu paylaşımların faydası oluyorsa çok mutlu olurum.Bende de ara ara geliyor bu aktivite şevki kısa bir süre sonra yine tembellik çöker üstüme:)Sevgiler

  8. gülay says:

    >Nihanım;o tombik eller tam yimelik gerçekten;)Pek sevdi harf çalışmalarını cüce.

Leave a Reply

